NAJVAŽNIJE VESTI :  
INFO
DA-ME
Verski kalendar
ort13. maj - Sveta mučenica Glikerija
catFilip Neri, Dizma, Zdenko
mus5. Redžeb 1433.
jew5. Sivan 5772.
Kursna lista
26. 05. 2012.
EUR
EUR
115.76
USD
USD
92.32
CHF
CHF
96.26
GBP
GBP
144.48
BAM
BAM
59.18

twitter follow us

Vest
Promenite veličinu slova:
Čitaj mi!

U saradnji sa FTN i firmom AlfaNum

Knežević: O čemu pričamo?

24. februar 2010. | 20:05 | Izvor: FoNet
knezevic KIKINDA -

Koordinator Srpske napredne stranke (SNS) za srednji Banat Goran Knežević, nekadašnji funkcioner Demokratske stranke (DS) i gradonačelnik Zrenjanina, odbacio je danas kritike da je politički neprincipijelan, ističući da su principi SNS "sjajni", da se on sa njima slaže i za njih bori.

Upitan kako je moguće da o Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću odjednom ima dobro mišljenje, Knežević je Radiju VK iz Kikinde odgovorio podsećanjem da su i Ivica Dačić, Milutin Mrkonjić, Žarko Obradović i Slavica Đukić Dejanović nekada bili deo Miloševićevog sistema.

"I sad je ta ista DS, koja meni prebacuje političku neprincipijelnost sela sa tim istim ljudima i napravila vlast. I sad su oni politički principijelni, a ja sam neprincipijelan koji sam prišao jednoj novoj stranci", rekao je Knežević.

"Sećate se šta se govorilo 2003. na predsedničkim izborima za Vojislava Koštunicu? Govorilo se da je najveći trut, neradnik, da je ovakav, da je onakav, pa nakon toga se čak govorilo onako između redova, da je on negde u pozadini ubistva premijera i svega toga", rekao je Knežević.

"Pa smo onda krenuli u kohabitiranje, pa je taj Koštunica bio predsednik Vlade u kojoj je sedela DS", dodao je Knežević, "pa smo onda došli do toga da posle 2008. godine Vladu čine isključivo taj SPS i DS".

"Uzmite samo G17 plus, isto proevropska, čuvena stranka modernih pogleda, koja je 2003. godine srušila vladu Zorana Đinđića, pa je ušla u vladu sa Koštunicom, pa sad sa SPS. O čemu mi pričamo? Gde je onda tu politička principijelnost?", upitao je Knežević.

Nikolić i Vučić su imali dovoljno hrabrosti, ocenio je Knežević, a mogli su da ostanu u SRS, uživaju narednih 10-15 godina i budu najveća opoziciona stranka.

"Oni su iz jedne oformljene stranke, sa infrastrukturom, sa svim onim što čini stranku, najveću stranku, oni su prešli, stvorili su svoju stranku, njih dvojica", zaključio je Knežević.


podeli vest sa prijateljima:

Pošalji prijatelju na email

 KOMENTARI 
  Broj komentara  
30
Marko Todorovic  
  24.02.2010 20:56  
. Tako je gospodine Knezevicu! Otvoreno o svemu, bez pardona! Hocemo promene! Necemo licemere i one koji se kriju iza tudjih ruku dela! .
Bubuleja  
  25.02.2010 07:07  
. E, upravo o tome se radi . I ti, i sve koje si pomenuo, ali i mnogi koje nisi , suštinski u iste diple svirate. Svi ste vi jedna te ista stranka, stranka političkih prevrtljivaca i jedinih tranzicionih dobitnika. Ono što vas spaja i razdvaja nisu nikakvi politički programi, vizije i ideologije o čemu umete divno da trabunjate, već goli interes za svoje i samo svoje interese. Sad ste komunisti, sad demokrate, pa narodnjaci..a, sve sa istim žarom, istim ubedjenjima i sve sa istim argumentima... E, zato nam je tako. U ovoj zemlji politikom se bavi najgori šljam i ološ. sve iole sposobne i pametne ljude ste oterali jer ne žele da se valjaju u tom brlogu intriga, sujeta i laži. Račun na kraju plaćamo mi, obični gradjani. Ipak, i svemu ovome mora doći kraj. .
Ime  
  25.02.2010 08:02  
. I sta sad, ako su drugi neprincipijelni, ok je da i Knezevic bude? Ovo je zamena teza. A seca li se neko za sta je sve ovaj covek optuzen i pred kojim sudom? Sve je ovo igra dragi moji. Zar isti taj Knezevic koji govori o tome kako zeli dobro svome gradu, nije u sred svog mandata hteo da ode sa mesta gradonacelnika i bude direktor NISa? Eto koliko voli svoj grad i koliko ga briga za gradjane. .
kamikaza  
  25.02.2010 08:35  
. Dok je bio u DS-u nije ovako pricao, cak dok je pravio koaliciju u gradu pregovarao je bukvalno sa svim strankama da se oformi koalicija. Za neke ljude je znao kakvi su dripci i nesposobnjakovici pa je i pored toga je uz casicu nazdravioi poceo da rukovodi dradim, naravno uz njihovu podrsku. Najnizi stupanj jednoga coveka je kada pljuje tamo gde je bio i sa kim je bio. A sad one sto je pljuvao, dok je bio u DS-u sada je sa njima u istoj stranci i postace najrodjeniji sa njima. To samo govori o tom polu coveku. .
Djura Mojic  
  25.02.2010 11:36  
. Goran Knezevic nije nikog pljuvao,to lako mozete utvrditi uvidom u njegove intervjue. Da ne "trabunja" i ne radi samo za svoj interes pokazao je kao gradonacelnik grada kojeg je izvukao iz mulja i poveo putem boljeg zivota. Zato uziva punu podrsku svojih sugradjana. I prava istina je da je za radi ljubavi prema svom gradu odbio da bude direktor NIS-a, ambasador i ko zna sta jos. Zato nije u redu da neko zlurado prica o njemu,a nesme ni da se potpise. Sam njegov cin ponovnog uzdizanja govori mnogo. Ni rezimski mediji ne mogu mu nista...Istina uvek pobedjuje! .
Vlada P.  
  25.02.2010 11:54  
. 1. Uzivao je podrsku gradjana
2. Nije prosao kao direktor NISa (a ocajnicki je zeleo)
3. O ambasadorskom mestu je mogao samo da sanja
4. Njegovo uzdizanje ce se tek pokazati kada budu izbori.
5. Da li mu mogu nesto ili ne pokazace vrlo brzo
6. Istina stvarno pobodjuje
.
Zrenjaninac  
  25.02.2010 13:37  
. Gorane tacno je sve sto si napisao, i kohabitacija i sve ostalo a zaboravio si da kazes samo jedno. Jeste to bila kohabitacija sa lupezom Kosutnicom, a sada si se ti udruzio sa jos vecim lupezima, sa Nikolicem i Vucicem koji lazu narod cim zinu, koji su pod plastom patritozima dobili ogromne stanove na Novom Beogradu, koji su svoje ideale o velikoj Srbiji prodali za sacicu onog sto najvise mrze-americkog dolara. O tome se radi, da si se udruzio sa lupezima i prevarantima i ne kaze narod za dzabe: Sa kim si takav si. .
m  
  25.02.2010 15:41  
. Nisam bas siguran da je odbio da bude direktor NISa, ambasador i ko zna sta jos. .
Beckerek  
  25.02.2010 16:29  
. Bivsi gradonacelnice ja sam te podrzao kada su te uhapsili. A ti?! kako si meni i drugima vratio?! da li ikada pomislis na to?! Ja nisam ovca da meni prodas pricu kako su Aleksandar Vucic i Tomislav Nikolic pozitivci. Ja se veoma dobro secam ko su ta dvojca, sta su radila ta dvojca i vidim kako se sada pretvaraju ta dvojca. Da li hoces ovako da se svetis DS-u?(nisam ni clan ni glasac DS nego Lige Socijaldemokrata Vojvodine) to ja stvarno neznam i ne tice me se ni najmanje. A sto se tice tvoje zelje da budes gradonacelnik, na to zaboravi. Necemo ti to dozvoliti. U ovom gradu ima puno postenijih ljudi od tebe. .
Paja  
  25.02.2010 19:05  
. E, upravo ovi sto nikada i nisu glasali za Knezevica (vec za Canka i LSV) su najbucniji u kritikama naprednjaka, Nikolica, Vucica i sada Knezevica. Aman ljudi, nikada niste ni glasali za Knezevica, a necete ni u buduce. Cemu onda tolika strast?! On je procenio da njegova bivsa stranka - DS vise nije drustvo u kojem se dobro oseca, i otisao je tamo gde su ga lepo docekali. A to sto neki hoce da puknu od muke zbog toga sto nije otisao u istoriju iako su ga tamo videli, neka zadrze za sebe i neka zaokruze na izborima koga god hoce. .
Predrag  
  26.02.2010 09:52  
. @Bubulejo
Svaka cast za komentar! Jedino zavrsnica nije dobra. Na zalost svemu ovome u zemlji Srbiji nema kraja! .
Vidra  
  26.02.2010 11:21  
. He he he...kako se javljaju ostrasceni i uplaseni...srtvarno se plasite Knezevica i njegovih rezultata...kako izbornih,tako i u ZR...znaci da ima istine u onome sto njegove pristalice tvrde! .
Severina  
  26.02.2010 11:23  
. Knezevic za gradonacelnika,naravno! A ko drugi? .
Postovalac lika i dela  
  26.02.2010 11:28  
. Odmeren, uctiv, obrazovan, sposoban, inteligentan i pre svega moralan! To je Goran Knezevic! To ce Vam potvrditi svako ko ga bar malo poznaje. Plase ga se dusmani koje karakterisu upravo suprotne osobine. Toliko od mene. .
Vanga  
  26.02.2010 20:17  
. Da li je Goran Knezevic puno uradio za Zrenjanin?
Da,neuporedivo vise od bilo kog prethodnika,o sadsnjoj garnituri ne bih trosio vreme..
Da li se uspelo u njegovom sklanjanju sa politicke scene?
Da,na svu srecu privremeno!
Da li treba da nastavi da vodi Zrenjanin kao gradonacelnik?
Da i to sto pre!!
Da li bi neko voleo suprotno?
Da i to je ocigledno,ima ih medju autorima ostrascenih komentara..
Da li ce im se ostvariti zelje?
Ne,na njihovu veliku zalost!
GK uziva ogromnu popularnost i podrsku u Zrenjaninu i bice ponovo na celu grada! .
Vesna  
  27.02.2010 00:20  
. "U ovom gradu ima puno postenijih ljudi od tebe"...rece "Beckerek".Koliko sam upucena nista sto mu se navodno stavljalo na teret ne da nije dokazano,nego je sudjenje godine preraslo u lakrdiju.Sklonili su coveka koji je preporodio Zrenjanin,napravili medijsku hajku,drzali ga u pritvoru 13 meseci,uveli strahovladu u Beckereku i unazadili i vratili grad u 90-te.Pa gde su ti strucni i posteni?Jedino vulkanizeri rade u gradu i to na crtu,a i oni ce jos kratko jer necemo ni za benzin imati.Knezevic je radio za svoj grad,poceli smo da zivimo normalno,ako se uskoro ne vrati na celo grada posao ce imati samo zaposleni u Novom Sadu i Beogradu i to je svima jasno kao dan.Zelim pravog menadzera na celu grada,a ne poslusnike i marionete.Puna podrska g-dine Knezevicu i da Vas sto pre izaberemo za gradonacelnika nase varosi,a te strucne i postene za Ns i Bg,da pojacaju napredak prestonica!!! .
sosa  
  27.02.2010 01:47  
. Ne znam otkud toliko mrznje u ovim ljudima. Svi vi koji optuzujete g.Knezevica imate pravo to da uradite, ALI da mu osporite postignute rezultate u Zrenjaninu, to nikada. OK je ako vise necete glasati za njega, imate pravo da glasate za koga hocete. Isto tako i ja sam nekad glasala za DS pa vise sigurno necu, jer mi nista dobro nisu doneli. Zasto bilo koja stranka u Srbiji mora da bude na vlasti po 20 godina!!! Da li nista niste naucili za sve ove prethodne godine ili ste toliko mladi da ih se i ne secate? Sve u svemu, prvo je g. Knezevica prodala njegova stranka(odvukla lepo sve u NS) i da li bi ste vi ostali dosledni svojoj partiji da ste njegovom mestu??? Vrlo je jednostavno, pokusajte samo da se postavite na njegovo mesto i sve ce vam biti veoma, veoma jasno. Bojim se da mislite da se to vama nikad ne moze dogoditi, ali budite na oprezu. Danas jesi, a sutra pa-pa. I te konce povlace neki likovi mnogo,mnogo losiji od svih nas zajedno. .
ljuba  
  27.02.2010 02:01  
. Podrska za Gorana Knezevica! .
istinito  
  27.02.2010 12:33  
. Zar ga nisu u Zrenjaninu zvali Gospodin 10%? .
prava istina  
  27.02.2010 16:30  
. Nisu! Zvali su ga najboljim gradonacelnikom svih vremena! .
istinitije  
  28.02.2010 00:36  
. Zvali su ga "Gradonacelnik sa vizijom",a Zrenjanin "Grad buducnosti"!!!
.
Milan  
  28.02.2010 02:23  
. Zvali su ga i mister 20%...uglavnom oni koji se bave takvim rabotama.Knezevic je za njih nesto neostvarivo,verovatno zamisljaju sebe dok se lickaju pred ogledalom da lice na njega...Zrenjanin nije imao takvog lidera u skorijoj istoriji ali mnogo je lakse neciji uspeh ocrniti nego sebi priznati da je neko bolji i sposobniji.Sto se bave toliko njegovim potezima i zivotnim odlukama da nije vredan postovanja.Hajde da stavimo sve njegove protivkandidate zajedno na jednu i njega samog na drugu stranu pa da vagamo.Covek ima iza sebe rezultate i ne bavi se kuloarskim temama,nego radi za ovaj grad.Sta je pozitivno uradjeno od kada on nije gradonacelnik u Zrenjaninu?Duplo nista!!Bili smo grad buducnosti sa nim na celu,pocelo je da se zivi normalno i nekom je to zasmetalo.Odose nam svi investitori u Novi Sad,a za njima ce i ova garnitura rukovodilaca cim zavrse domace zadatke.Podrska Goranu Knezevicu i da nam se sto pre vrati na celo grada!!!
GK moj gradonacelnik! .
Dragan  
  28.02.2010 15:07  
. Zvali su ga i mister 30%.. ali Knezevic je car, kako su ga zvali (ne ostvareni), u Zrenjaninu nije bilo ne zaposlenih svi su radili, standard je bio iznad Evropskog, nije za njegovog mandata bilo niti jedne kradje (nije se smelo), funkcioneri su imali plate manje od zaposlenih, cak i u javnim preduzecima, gradilo se na sve strane, tako da su iz EU dolazili da rade kod nas u Zrenjanin. Kada je zasedala komisija EU, kazu, ej, ljudi onaj tamo radi kao Japanac, unistice nam uniju, bolje mi nesto da uradimo sa njim. I tako su probali da ga uniste, ali presli su se, neda se Knez, vratice se on vrlo brzo, na belom konju, i sve ce biti kao i pre tog odvratnog hapsenja. Knez, car !!! .
Pop  
  28.02.2010 15:41  
. Pa zasto i Vi gospodine Knezevicu niste oformili svoju stranku, ili usli u neku slicnu Vasim dosadasnjim opredeljnjima? Samo nemojte da nas ubedjujete da su se ta gospods probudila kao pro evropljani! Da li ste i Vi u sebi di sada vikali "noz, zica, Srebrnica" a govorili drugacije? Da li ste i vi na tudjoj nesreci i patnji izgradili svoju karijeru da bi se sad poistovecivali sa njima? Najblaze receno ovo je Vasa licna sremota! Bio sam Vas veliki postvalac, potpisivao sam i peticiju za Vas, i sad smatram da ste Vi mnogo uradili za Zrenjanin, ali ovo sad? Ostao sam zapanjen i zbunjen. Zar je i Vama vlast toliko slatka da ne mozete bez nje? Zasto se, jednostavno, niste povukli iz politike i zavrsena prica. Ovo je Vas najgori potez, mozda ne trenutno, ali dugorocno... .
Justin  
  01.03.2010 14:29  
. Bez vlasti ne mozete sprovoditi politiku. Ako je usao u tu stranku verovatno je procenio da je to pametno. S obzirom da je do sada bio pametan covek, zasto bi sumnjali u njegovu inteligenciju. Da je sposoban videli smo, a ostali...nisu vredni komentara... .
Pera  
  01.03.2010 15:06  
. da je hrabar i tako sposoban, sto nije osnovao svoju stranku da vidi koliko je jak, ne bi presao cenzus kao i g17. Iza njega je stajao DS i tacka. .
Branka  
  01.03.2010 19:17  
. DS je na izborima dobijao 28% glasova a Knezevic 57% i tacka. .
Pop  
  01.03.2010 20:06  
. Mislim da se brkaju teze!Nije u pitanju peomena stranke, to su mnogi ucinili, ali iz DS-a, stranke koju je osnovao pokojni Premijer, bez obzira na sta ona sada lici (sacuvaj me Boze), uci u koaliciju sa ljudima koji su 20 godina predstavljali srz problema koji nas je doveo gde smo, koji su na potpuno suprotnim stranama, iako se oni sada deklarisu potpuno drugacije, nisu oni, a ni Knezevic, preko noci promenuli stranu. Sustina je u neprincipijelnosti i to je moralni pad. O sposobnostima g, Knezevica suvisno je pricati, neosporno ih ima! Mislim da je u tome sustina njegovog, a i naseg, problema! .
Ruzica  
  01.03.2010 22:22  
. Srz problema predstavljaju nemoralni,nesposobni i zlonamerni, nemate prava da Knezevica trpate u taj kos. Pokojni premijer je svojevremeno Tadica hteo da udalji iz stranke i zato stradaju svi koji su bili tvrda linija Djindjica, zakljucno sa Knezevicem. Jos nesto, nema tu potpuno suprotne strane, DS i SNS imaju slican program i verovatno ce ciniti novu koalicionu vladu. Zrenjanincima je bitno da se Knezevic vrati na mesto na kome je pokazao da zna da radi i gotovo da je nebitno u kojoj je stranci. .
Pop  
  02.03.2010 01:05  
. Izvini, ali ti potvrdjujes sve sto sam gore naveo! Rekao sam i da je Knezevic sposoban, i da je Tadic nesposoban itd. I ja znam da imaju slican program, DS (sa povremenim gubljenjem i lutanjem) taj program sprovodi vec 20godina, a ovi se juce "probudili", kad su videli da im dosadasnja prica ne pije vode.ali da reski gubernant vodi u Evropu, to mi je malo smesno!
Inace nisam clan ni jedne stranke, ali mi je mnogo bliza grajdanska opcija od nacionalne .