NAJVAŽNIJE VESTI :  
INFO
DA-ME
Verski kalendar
ort13. maj - Sveta mučenica Glikerija
catFilip Neri, Dizma, Zdenko
mus5. Redžeb 1433.
jew5. Sivan 5772.
Kursna lista
26. 05. 2012.
EUR
EUR
115.76
USD
USD
92.32
CHF
CHF
96.26
GBP
GBP
144.48
BAM
BAM
59.18

twitter follow us

Vest
Promenite veličinu slova:
Čitaj mi!

U saradnji sa FTN i firmom AlfaNum

Žene koje piju vino manje se goje

08. mart 2010. | 00:05 | Izvor: FoNet
SARAJEVO -

Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od debljanja, objavili su američki naučnici nakon sprovedene studije.

Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo više od 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji sugerišu da se žene ne debljaju od vina, što je protivrečno brojnim dijetama koje tvrde da konzumiranje alkohola dovodi do debljanja, prenosi portal Sarajevo-x.com.

Kalorije iz alkohola telo može koristiti na drugačiji način i u drugačijem obliku, kazali su lekari.

Smatra se da se alkohol razgrađuje u jetri koristeći različite metaboličke puteve kako bi se stvorila toplina, a ne mast.

Naučnica Lu Vang iz Bostona radila je studiju u kojoj je učestvovalo 19.220 zdravih žena, a blizu 38 posto njih su bile žene koje nikada ne piju.

Nakon 13 godina sprovođenja studije naučnici su obznanili podatke u kojima se navodi kako su na težini više dobile žene koje nisu nikako konzumirale alkohol.

Naime, ispostavilo se da su se žene koje su umereno pile crveno vino najmanje udebljale tokom trinaestogodišnjeg perioda istraživanja.

Istraživanje je objavljeno u Žurnalu "Internal Medicine“, no naučnici su istakli kako, ipak, ne mogu potvrditi da postoji jasna veza između konzumiranja alkohola i debljanja.


podeli vest sa prijateljima:

Pošalji prijatelju na email