NAJVAŽNIJE VESTI :  
INFO
DA-ME
Verski kalendar
ort13. maj - Sveta mučenica Glikerija
catFilip Neri, Dizma, Zdenko
mus5. Redžeb 1433.
jew5. Sivan 5772.
Kursna lista
26. 05. 2012.
EUR
EUR
115.76
USD
USD
92.32
CHF
CHF
96.26
GBP
GBP
144.48
BAM
BAM
59.18

twitter follow us

Vest
Promenite veličinu slova:
Čitaj mi!

U saradnji sa FTN i firmom AlfaNum

Osobe koje umereno konzumiraju alkohol su zdravije

20. maj 2010. | 02:50 | Izvor: Tanjug
alkohol vino casa chasha PARIZ -

Osobe koje umereno konzumiraju alkohol su boljeg zdravstvenog stanja od onih koje ga uopšte ne piju, ili ga piju u većim količinama, ali se to ipak ne može direktno povezati sa konzumiranjem alkohola, pokazali su rezultati francuskog istraživanja.

"Treba prestati pravdati umereno konzumiranje alkohola zdravstvenim argumentom", istakao je endokrinolog Boris Ansel, rukovodilac istraživanja čiji su rezultati objavljeni u naučnom časopisu EJCN (European Journal of Clinical Nutrition).

Ansel ističe i da treba napraviti razliku zbog čega se konzumira alkohol, da to nije iz zdravstvenih razloga, već da se on pomalo konzumira radi zadovoljstva.

Naučnici su došli do tih rezultata obavivši analizu kliničkih i bioloških podataka vezanih za oko 150.000 odraslih osoba, među kojima je bilo 97.406 muškaraca starih u proseku 47,6 godina i 52.367 žena prosečne starosti od 47 godina.

Istraživanje je pokazalo i da se konzumiranje alkohola povećava sa godinama, kao i da je vino, ne računajući osobe mlađe od 30 godina, najkonzumiranije alkoholno piće.

Autori francuskog istraživanja ističu da je ono jasno pokazalo da su umereni konzumenti alkohola ljudi koji, između ostalog, imaju zdraviji način života i da je umereno konzumiranje alkohola pokazatelj boljeg društvenog statusa, načina života, pa samim tim i zdravlja.


podeli vest sa prijateljima:

Pošalji prijatelju na email