27. januar - Prenos moštiju svetog Jovana Zlatousta
Apolonija, Sunčana, Zora, Skolastika, Sabina
17. Rebiul-evvel 1433.
16. Ševat 5772.
Alkohol i u malim količinama opasan u trudnoći
VAŠINGTON - Konzumiranje alkohola u trudnoći, čak i u malim količinama, može da izazove poremećaj u ponašanju kod deteta kada uđe u period adolescencije, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja objavljenog u naučnom časopisu "Pedijatriks".
Istraživači iz Zdravstvene službe u Baltimoru (američka savezna država Merilend) na čelu s profesorkom Elizabet Dizni došli su do tog zaključka ispitivanjem prošlosti 1.250 adolescenata prosečne starosti od 17 godina, posebno vezano za konzumiranje alkohola od strane njihovih majki tokom trudnoće, preneli su francuski mediji.
Među tim mladima oko 40 odsto je patilo od težih poremećaja ponašanja kao što su agresivnost, piromanija, rasejanost, sklonost ka krađi i drugih.
Tokom istraživanja je utvrđeno da je kod dece 31 odsto žena, koje su izjavile da su pile alkohol najmanje jednom dnevno tokom trudnoće, došlo do poremećaja ponašanja u periodu adolescencije.
Taj procenat je kod žena koje nikada nisu pile iznosio 20 odsto.
podeli vest sa prijateljima:
Ћир
Hu





Radio i TV uživo

