НАЈВАЖНИЈЕ ВЕСТИ :  
ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort11. мај - Вазнесење Господње - СПАСОВДАН; СВ. ЋИРИЛО И МЕТОДИЈЕ; св Никодим Српски
catМарија Помоћница, Винко, Сузана, Шимун Ст.
mus3. Реџеб 1433. - Лејлетур-регаиб
jew3. Сиван 5772.
Курсна листа
24. 05. 2012.
EUR
EUR
115.46
USD
USD
91.79
CHF
CHF
96.11
GBP
GBP
143.97
BAM
BAM
59.04

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Кафа уз ручак смањује ризик од дијабетеса

06. март 2010. | 12:29 | Извор: Танјуг
САО ПАУЛО -

Једно ново бразилско истраживање је потврдило тезу да конзумирање кафе смањује ризик од дијабетеса, али само уколико се пије уз ручак.

Истраживање које су стручњаци Универзитета Сао Паула спровели на готово 70.000 жена је показало да оне које пију најмање једну шољу кафе уз ручак смањују за трећину ризик оболевања од дијабетеса типа 2, преноси Ројтерс.

То важи за кафу са и без кофеина. Нема утицаја ни то да ли је зашећерена, једино још није потврђено да ли повољан ефекат против шећерне болести има и кафа с млеком, будући да веома мали број жена у подне пије кафу с млеком.

Жене које су учествовале у овом истраживању биле су старости од 41 до 72 године и у просеку су праћене током 11 година.

Бразилски стручњаци још нису сигурни да ли превентивно дејство кафе уз ручак против дијабетеса потиче од тога што она у то доба дана најснажније делује или утицај има и врста хране која се конзумира током ручка.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.