НАЈВАЖНИЈЕ ВЕСТИ :  
ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort11. мај - Вазнесење Господње - СПАСОВДАН; СВ. ЋИРИЛО И МЕТОДИЈЕ; св Никодим Српски
catМарија Помоћница, Винко, Сузана, Шимун Ст.
mus3. Реџеб 1433. - Лејлетур-регаиб
jew3. Сиван 5772.
Курсна листа
24. 05. 2012.
EUR
EUR
115.46
USD
USD
91.79
CHF
CHF
96.11
GBP
GBP
143.97
BAM
BAM
59.04

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Жене које пију вино мање се гоје

08. март 2010. | 00:05 | Извор: ФоНет
САРАЈЕВО -

Жене које пију вино у нормалним количинама имају мањи ризик од дебљања, објавили су амерички научници након спроведене студије.

Након истраживања које је трајало 13 година и у којем је учествовало више од 19.000 жена научници су објавили податке који сугеришу да се жене не дебљају од вина, што је противречно бројним дијетама које тврде да конзумирање алкохола доводи до дебљања, преноси портал Сарајево-x.цом.

Калорије из алкохола тело може користити на другачији начин и у другачијем облику, казали су лекари.

Сматра се да се алкохол разграђује у јетри користећи различите метаболичке путеве како би се створила топлина, а не маст.

Научница Лу Ванг из Бостона радила је студију у којој је учествовало 19.220 здравих жена, а близу 38 посто њих су биле жене које никада не пију.

Након 13 година спровођења студије научници су обзнанили податке у којима се наводи како су на тежини више добиле жене које нису никако конзумирале алкохол.

Наиме, испоставило се да су се жене које су умерено пиле црвено вино најмање удебљале током тринаестогодишњег периода истраживања.

Истраживање је објављено у Журналу "Интернал Медицине“, но научници су истакли како, ипак, не могу потврдити да постоји јасна веза између конзумирања алкохола и дебљања.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.