НАЈВАЖНИЈЕ ВЕСТИ :  
ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort11. мај - Вазнесење Господње - СПАСОВДАН; СВ. ЋИРИЛО И МЕТОДИЈЕ; св Никодим Српски
catМарија Помоћница, Винко, Сузана, Шимун Ст.
mus3. Реџеб 1433. - Лејлетур-регаиб
jew3. Сиван 5772.
Курсна листа
24. 05. 2012.
EUR
EUR
115.46
USD
USD
91.79
CHF
CHF
96.11
GBP
GBP
143.97
BAM
BAM
59.04

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Особе које умерено конзумирају алкохол су здравије

20. мај 2010. | 02:50 | Извор: Танјуг
alkohol vino casa chasha ПАРИЗ -

Особе које умерено конзумирају алкохол су бољег здравственог стања од оних које га уопште не пију, или га пију у већим количинама, али се то ипак не може директно повезати са конзумирањем алкохола, показали су резултати француског истраживања.

"Треба престати правдати умерено конзумирање алкохола здравственим аргументом", истакао је ендокринолог Борис Ансел, руководилац истраживања чији су резултати објављени у научном часопису ЕЈЦН (European Journal of Clinical Nutrition).

Ансел истиче и да треба направити разлику због чега се конзумира алкохол, да то није из здравствених разлога, већ да се он помало конзумира ради задовољства.

Научници су дошли до тих резултата обавивши анализу клиничких и биолошких података везаних за око 150.000 одраслих особа, међу којима је било 97.406 мушкараца старих у просеку 47,6 година и 52.367 жена просечне старости од 47 година.

Истраживање је показало и да се конзумирање алкохола повећава са годинама, као и да је вино, не рачунајући особе млађе од 30 година, најконзумираније алкохолно пиће.

Аутори француског истраживања истичу да је оно јасно показало да су умерени конзументи алкохола људи који, између осталог, имају здравији начин живота и да је умерено конзумирање алкохола показатељ бољег друштвеног статуса, начина живота, па самим тим и здравља.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.