НАЈВАЖНИЈЕ ВЕСТИ :  
ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort10. мај - Св. Ап. Симон Зилот; преп. Исидора (оданије Васкрса)
catДезидерије, Жељко, Вилим
mus2. Реџеб 1433.
jew2. Сиван 5772.
Курсна листа
23. 05. 2012.
EUR
EUR
114.74
USD
USD
90.54
CHF
CHF
95.53
GBP
GBP
142.63
BAM
BAM
58.67

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Вежбама и исхраном против рака

27. фебруар 2009. | 16:48 | Извор: Танјуг-Екос

ПАРИЗ - Више од 40 одсто случајева рака дебелог црева и дојке могло би да се избегне у развијеним земљама уравнотеженом исхраном, редовном физичком активношћу и контролом телесне тежине, наведено је у међународном здравственом извештају "Мере и активности за превенцију рака".

У развијеним земљама би, према том извештају, број случајева рака дебелог црева могао да се смањи за 43 одсто, а рака дојке за 42 одсто уравнотеженом исхраном и вежбама.

На тај начин би могла да се избегне и четвртина најчешћих облика рака у земљама у развоју.

У те податке, међутим, нису укључени облици рака изазвани пушењем, који представљају око трећину случајева те болести.

Извештај су сачинили француско хуманитарно удружење Светски фонд за истраживање рака и амерички Институт за истраживање рака, који су обавили анализу учесталости 12 врста рака у четири земље - САД, Великој Британији, Бразилу и Кини, пренели су француски медији.

Извештајем је обухваћен и низ препорука за спречавање рака намењених свим друштвеним слојевима. Међу њима је и посвећивање пажње здравој исхрани и подстицање на физичку активност у школама, забрана рекламирања напитака и прехрамбених производа који су штетни по здравље деце и позивање потрошача да читају етикете на производима како би се уверили да ли су производи које купују добри за њихово здравље.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.