ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort8. мај - Свети апостол и јеванђелист Јован Богослов
catЛадислав, Андрија Бобола, Дубравка
mus30. Џумадел-ухра 1433.
jew29. Ијар 5772.
Курсна листа
21. 05. 2012.
EUR
EUR
113.38
USD
USD
88.67
CHF
CHF
94.33
GBP
GBP
140.32
BAM
BAM
57.97

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Чајем од хибискуса против хипертензије

16. новембар 2008. | 13:28 | Извор: Тањуг

БОСТОН - Три шољице чаја од хибискуса дневно смањују опасност од повишеног крвног притиска (хипертензије), показали су резултати једног америчког истраживања.

Научници с универзитета Тафтс у Бостону дошли су до тог закључка обавивши истраживање на групи од 65 здравих жена и мушкараца, који су имали мало виши крвни притисак од просечног.

Половина учесника истраживања је пила дневно по три шоље чаја од хибискуса, а друга половина је конзумирала ароматизован плацебо.

Након шест седмица, истраживачи су приметили да је крвни притисак у групи испитаника који су пили чај од хибискуса снижен.

Промене притиска, чак и мале, уколико се одрже одређени временски период, могу да делују на хипертензију, смањујући опасност од кардиоваскуларних или срчаних обољења, истакла је професор Дајен Мекеј с универзитета Тафтс.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.